5 Mayıs 2018 Cumartesi

Karış içime

Göğün diplerine atılmış bir imzayım bu günlerde
Diye düşünüyorum aslında

İlk imzayı attım göğüs kafesine derken
Aslında zaiyattım.

Bel hizasındaki adaletin kapısında öldürüldüm, duy beni bir haber gibi duy.
Bil, dirildim ben.
Ve acı bir haber gibi sana bildirildim.

Taraf tuttuk seninle aşk!
Sen sol yanımı
Ben kırılan tarafını.

Bundan sonra daha fazla kırılmasın diye belki de
Sımsıkı tuttum.
Aynı atmosferde nefes alıyoruz diye düşüyorum aslında
Sıksık
Sabah
Öğle
Akşam.

Ayrıca diyordum ki

Yıllarca koskoca bir göğün altında yaşadık
Aradığımız küçücük bir göğüs kafesiydi aslında

Tanrım
Öldür beni

Sevdanın altına imza atalım derken
Özleyen olduk çıktık
Elim yandı bundan
Şimdi ateş sönsün diye üflesem, elim kül olur da dağılır mı ?

Dağılsın ulan !
Ne var ki bunda
Elimiz yok deriz, kimse kusursuz değil
Ellerimde de hafif kusur olsun, kalbimiz ağır

Bensem eğer her gelen yardıma
Biraz hergeleyim
Kusurlarım affola...

Ses tellerimde bir boşluk var şimdi
Doldursana onu, rica ediyorum.

Bırak içimi
Büsbütün
Heykel gibiyiz seninle aşk...

Ey aşk !

Çok güveniyorum sana, sevgime.
Ama bazen de çok güceniyorum
Beni küçük düşürüyorsun.
İçine veya diline.

Seninle bir oyun oynayalım şimdi
Taraf tutalım seninle
Bu taraf
Kırılan taraflarımız olsun.

Ya sen ?

Derdin tamamı mı, derde deva mısın ?

Karış içime
Yakarış bu.


https://www.youtube.com/watch?v=kbKy5bkHFeM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder