4 Mart 2014 Salı

Arta Kalan Kelimeler


Ne tarz bir acıdır ki bu, ölümü dize getirir yağmurlu akşamlarda. 
Hangi yöne baksam hislerim, kalbime irtica sayılır.
Kimse üzülmesin.
Bencilliğini yaşatıyor bende arta kalanlarıyla 
Düşlerim kırılmış, kime ne !
Sancılarım varken başucumda.
Kalem vuruşlarının intihar sesleri sallanırken uçurumun ucunda,
Kaskatı harflerimle ben avazım çıktığınca susuyorum.

Adını unuttuğum kaldırımlarda,
Kötü kokuyor öksüzlüğüm.
Nereye gitsem şimdi,
Gizemi düşüyor geçmiş tüm kadınların.
İçimdekiler açığa çıkıyor.
Yalnızlığı koynuma bırakıp giderken hepsi,
O paçavra halimle, intihar senaryolarıyla
Yüklü kan kokusu taşıyor hepsi avuçlarında.

Sen'deledim...
Ama düşemedim.
Ayaklarımı sallandırdım boşluğa.
Delik ceplerimden dökülen gözyaşlarımı topladım.
Onlara adanmış bütün kirli kelimeleri,
Kendime adadım.
Kana kana içtim hepsini.
Yutkundum...
Dünde kalanlarımın hepsini içime aldım.

Boş ihanetlerinizi koyun zulalarınıza.
Güzel günlerinizi satın bira parasına.
Yine de susun benden arta kalanlara.
Satın bedenlerinizi,
paranın sıcak sıfırlarına.

Ben,
Giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder