28 Nisan 2013 Pazar

Kırık Plak


Ve serilir yere senin adına tüm cümleler,
Gözlerin, ah o gözlerin odamdaki loş masa lambasından daha parlak, o cılız lirik şiirlerime ana tema olacak saçların. Ah o saçların ! Gece sohbetlerini bana bahşederken dilim çözülüyordu, aramızda kilometreler varken o kadar acıtıyor ki canımı akıp giden zaman. Engel olamıyorum ruhumu söküp almasına.

Sokak soğuk, içki şişesi bitik şiirlerim yanımda tökezliyordum ki kırık kaldırım taşlarının oluşturduğu patika da, o geldi karşıdan sis bulutunu yararak. Ayrıntılara değer kıldı, alışkanlıklarımı savurdu bir kenara..

Onu dinliyordum uzaktan, düzmece bir aşktan çıkmıştı, çalmayan bir plak, rafta unutulmuş tozlu kitap kadar yalnızdı. Duvarlar sessizdi. Yalnızca bir an vardı kafasında, işte o an beni karanlığına sokuyordu, yerim yoktu onun aydınlığında. Belki de kalbinde unuttuğu yerle göz göze gelmek istemiyordu. Eksildiğini kabulleniyordu.. ve aşk beni geri tepiyordu uzağa.

Kirli ve umutsuz bir geçmiş, ve geleceği abluka altına alması. İşte buydu hayatta tek hazmedilemeyen. Bazı zamanlar, çantasında herhangi biri olmak güzeldi, beklerken. Ben.. Susarken işte. Belki doğruydu başlangıçta, sıradan bir serüvendi ama çerçeveye sığdıkta sonra bir şeyler, olmuyor gibiydi...

Biz arkadaşlığımıza, kırılmış bir kalbi onarır gibi başladık ve zamanla açılmaya başladı güven çiçekleri. Belki geri dönülemezdi, savrulmuş günlerin yara bandıydı mimiklerimiz.
Şimdi ben, harfler biriktiriyorum çocukluk harçlıkları gibi, kolay değil bu.
Bunlarla baş etmek kolay değil, yine, yeniden..

Ödünç verdiğin benliği geri alabilmek için, Sokak müsizyeninin gitar konçertosunu beraber dinleyebilmek için, çiçek adlarını sonsuza götürebilmek için, iki kadehte iki balığı dudak dudağa buluşturmak için..

Fırtınasız bir okyanusda, kalbinin filikasında konaklamak için, Bekliyorum burada ben. Belki de geldiğinde söyleyemeyeceğim sözlerin birbirine ulaşamayan enkazı tam da burada !

Hoşgeldin !
Kusura bakma,
Kalbim dağınık biraz,
Kan kokuyor düşlerim,
Alkol kokuyor ağzım,
Sigara kokuyor gömleğim.
Mutsuzum,
Bunaldım,
Sabırsızım....

Woody....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder